Kõik portaali kasutajad on allnähtuvate kasutustingimustega seotud.

1. PORTAALI OLEMUS (WWW.LEIA24.EE)

1.1 E-pood on Volson OÜ (edaspidi: Ettevõte) poolt loodud ja hallatav portaal, kus Ettevõte müüb portaali kasutajatele (edaspidi: Klient) kuulutuste pinda (edaspidi: Toode).

1.2. Ettevõtte andmed: Volson OÜ, registrikood 16260625, KMKR EE102387346 ja aadress Kohutalu, Patika küla, Rae vald, Harjumaa.

2. ÜLDSÄTTED

2.1. Kasutustingimused kehtivad portaalist Toodete ostmisel ning reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad Ettevõtte ja Klientide vahel.

2.2. Tellimuse esitamisel nõustub Klient Kasutustingimustes sätestatuga.

2.3. Ettevõttel on õigus ühepoolselt Kasutustingimusi muuta ja täiendada.

3. TOODE JA HIND

3.1. Portaalis kajastatud Toodete pildid on illustreerivad.

3.2. Toodete hinnad portaalis on toodud eurodes.

3.3. Ettevõttel on õigus muuta pakutavate Toodete hindu. Kliendile kehtivad hinnad, mis on portaalis avaldatud Tellimuse tegemise hetkel, v.a juhtudel, kui Toote vale hind avaldati tehnilise vea või rikke tõttu või kui Klient pidi aru saama, et tegemist on veaga (ilmselgelt vale müügihind).

3.4. Juhul kui komplekteerimisel tuleb Toode asendada (vastavalt Kasutustingimuste punktile 4.10) ning asendustoote hind on Kliendi tellitud Toote hinnast madalam, tagastab Ettevõte tellitud Toote ja asendustoote hinna vahe Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul. Juhul, kui asendustoote hind on Kliendi tellitud Toote hinnast kõrgem, on Klient kohustatud vastavas osas juurdemakse tegema.

4. TELLIMUSE ESITAMINE

4.1. Ostu tegemiseks tuleb Kliendil portaali keskkonnas esitada Tellimus.

4.2. Klient saab portaalis Tellimusi esitada külalisena.

4.3. Tellimuse esitamiseks tuleb sobivad Tooted lisada ostukorvi ja vajutada nupule „Vaata ostukorvi“ või “ostukorv” ikoonile. Ostukorvi jõudmisel tuleb vajutada nupule “Mine kassasse”.

4.4. Lisaks tuleb Kliendil Tellimuse esitamisel sisestada kohaletoimetamise aadress ning valida sobilik tarneviis.

4.5. Ettevõte ei vastuta Tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mistahes muude tagajärgede eest.

4.6. Klient tasub kogu Tellimuse eest Ettevõtte pakutavates maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et Tellimuses kajastatud Tooted, kogused ja hinnad vastavad tema tegelikule soovile.

4.7. Tellimuse kättesaamise kohta saadab Ettevõte Kliendile automaatse e- kirja koos Tellimuse kinnitusega. Kui Tellimuse kinnituses on vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), on Klient kohustatud viivitamata ühendust võtma Ettevõttega.

4.8. Ettevõte alustab Tellimuse komplekteerimist, kui Klient on tasunud kogu Tellimuse eest.

4.9. Juhul kui Ettevõte ei ole Tellimuse komplekteerimisel võimalik kliendi tellitud Toodet soovitud koguses tarnida, on Ettevõttel õigus Toode omal äranägemisel või Kliendiga telefonitsi konsulteerides asendada.

4.10. Kui Ettevõttel ei ole võimalik Toodet asendada või kui Klient Tellimuse kättesaamisel asendust heaks ei kiida ja sellest loobub, tagastatakse puuduoleva Toote maksumus Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

4.11. Ettevõttel on õigus Tellimuse täitmisest loobuda, teavitades sellest Klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul kui Ettevõte loobub Tellimuse täitmisest, tagastatakse Tellimuse maksumus Kliendile 14 tööpäeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

5. SUMMADE TAGASTAMINE

5.1. Punktide 3.5 ja 4.11 alusel tagastatud summad laekuvad Kliendi määratud panga kontole. Kõik summad, mille Ettevõte Kliendile tagastab, tasub või võlgneb kantakse Kliendi panga kontole.

6. MAKSEVÕIMALUSED JA TAGASTUSED

6.1. Tellimuse eest saab tasuda portaali keskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

6.2. Ülekanne arve alusel – klient saab ostu eest tasuda ülekandega. Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse kliendile tellimuse number, mis tuleb lisada pangaülekande juurde.

6.3. Makse läbi pangalingi – klient saab tasuda koheselt kasutades portaalis kuvatavaid pangalinke (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, PocoPay). NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

6.4. Pangalingi makseid vahendab LHV Paytech AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Everypay turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

6.5. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja LHV Paytech AS-le.

6.6. Kõik tagastused, mida Ettevõte teeb Kliendile, tehakse Kliendi määratud arvelduskontole.

6.7. Juhul kui olete tellimuse eest ette maksnud sisestades kaardi andmed tagastatakse raha samale maksekaardile ning kontonumbrit eraldi sisestama ei pea.

7. TELLIMUSE KÄTTETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

7.1. Tellimuse kättetoimetamine toimub vaid portaalis kirjeldatud viisidel.

8. LEPINGUST TAGANEMINE, TOODETE TAGASTAMINE

8.1. Tarbijast Kliendil on õigus lepingust taganeda (Toodetest loobuda) 14 kalendripäeva jooksul Toodete kättesaamisest alates, edastades selleks lepingust taganemise avalduse e-postiaadressil info@leia24.ee Avalduses märgib Klient arve numbri ja Toote nimetuse, millest soovib taganeda.

9. PRETENSIOONIDE ESITAMINE

9.1. Toodete lepingutingimustele mittevastavuse korral on Kliendil õigus tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

9.2. Ettevõte ei vastuta Toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis on tekkinud Kliendi tegevusest ja/või tegevusetusest, sh Toote mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest säilitamisest (säilitamistingimuste järgimata jätmine).

9.3. Klient kohustub Ettevõtet teavitama Toote mittevastavusest hiljemalt 24h jooksul selle avastamisest, st esitama pretensiooni.

9.4. Pretensiooni saab esitada e-posti aadressile info@leia24.ee Pretensioonis tuleb märkida Kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, Tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

9.5. Juhul kui Klient ei ole pretensiooni korral nõus Ettevõtte pakutava lahendusega, on Tarbijast Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti ja selle juurde moodustatud tarbijavaidluste komisjoni poole, mille pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel.

10. VASTUTUS

10.1. Ettevõte ja Klient vastutavad teineteise ees Kasutustingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahjude eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Klient vastutab portaalis püsikliendiks registreerimise vormil või Tellimuse vormistamisel esitatud andmete õigsuse eest. Kui Klient esitab puudulikud või ebakorrektsed andmed, ei vastuta Ettevõte sellest tingitud tagajärgede eest ning Ettevõttel on õigus nõuda Kliendilt sellest tingitult tekkinud kahjude hüvitamist.

10.3. Klient vastutab portaali veebikeskkonda sisselogimiseks vajaliku salasõna turvalise kasutamise eest ja kohustub tagama, et tema salasõna ei satu kolmandate isikute (sh alaealiste perekonnaliikmete) valdusesse.

10.4. Juhul kui Kliendil on kahtlus, et tema sisselogimisandmed on sattunud kolmanda isiku valdusesse, kohustub Klient sellest Ettevõtet teavitama ning otsekohe salasõna muutma. Ettevõtte emaili aadress on info@leia24.ee.